tjej kvällen!



Hmm vad gjorde vi egentligen??
Jo, först så var jag med Frida och vi fixade iordning i hennes vardagsrum så att vi kunde sova där! Sen klockan fem så kom alla och vi startade musik och dansa haha! Sen efter det så fixsade vi iordnig tacos och åt, nam nam... Axxi fyllde år också så hon kom lite senare och hon fick en mycket speciell och bra present av mig och Frida haha fy fan.. Efter det så hade vi en jävligt cp danstävling och det var jävligt kul måste jag säga.. Vi träffade Wallter och Möörk också haha... Sen senare så kolla vi på film och sedan så sov vi. På morgonen gick vi upp och åt frukost och sen så börja alla åka hem.. Jag åkte hem vi två nångång och då kom min feina älskling till mig!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0