Snart mina

2013-03-09 ~ 15:06:39


Gästbloggning by Frida Frittchof Nilsson

2013-03-07 ~ 18:53:00
 
Hej alla Moas läsare
jag heter Frida Nilsson är 15 år och Moas bästavän!! när vi är brukar vi hitta på dom mest udda sakerna man kan tänka sig...ibland frågar jag mig om vi verkligen är normala, men roligt har vi ju iallafall.
på bilden ser ni mig och lite av min fina gula A-traktor, som jag älskar av hela mitt hjärta. Hon är min prinsessa!
Det är en kapad Volvo 740 årsmodell 90. Just nu är den svetsdiffad villket betyder att bakaxeln är ihop svetsad så att den driver med båda bakhjulen och inte enhjular..det är också lättare att sladda, men ska byta bakaxel till sommaren pga att det sliter på hjulen.
 
puss & hej från mig
 

This sucks

2013-03-07 ~ 11:22:58

Hej!
Är i skolan just nu, det suger ju.. Men jag är glad för jag fyller om tio dagar, alltså nästa vecka på söndag yeeeey!
Men nu ska jag snart ha svenska!
Ni får hare så bra!


Last insta-week

2013-03-06 ~ 14:49:03

Hello här är bilder från förra veckan! Har vart mest med Robin och Frida och vi har dampat som vanligt hehe, just nu är jag på väg hem från G-vik, har vart där och badat med alla nior!


Moa Kumlin