tell me something I don't know tell me something i care about


Jag hatar seriöst måndagar.. vi har inte ett ända roligt ämne i skolan och NO i en timma och tio minuter, lagom gött säger jag bara! Men just nu så har jag ljust ätit och sitter och äter lite after eight hehe, så jävla gott! Min fina älskling mår inte så bra så han ligger i sängen och vilar :(♥
Jag har även tagit lite egobilder så jag har en ny profilbild till fejjan hahaha känner mig som en fjortis men vad fan.. Btw det har även varit inbrott på min skola inatt så alla bärbara datorer är borta, känns lite tråkigt... Så jag slapp göra mitt SO prov idag men jag måste göra det imorn istället..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0