luckiest girl on the planet

Åhh vilken tråk lördag.. eller aa imorse så vakna jag frida och louise och sen så kolla vi på film och sedan gick vi ut med molly och åkte lite spark. Jag tog med mig kameran också hehe.. Men nu har Frida och Louise åkt hem så jag sitter i min ensamhet och kollar på Portkod 1321. Jah har tänt lite ljus osv för att det ska bli mysigare men blä jag saknar min fina älskling för mycket och han kommer hit ikväll men det känns som en evighet tills dess! Men jag överlever nog tror jag.. Imorn har Robin och jag redan vart tillsammans i ett halvår också, det har gått så jävla fort och jag älskar honom mest av allt i hela världen, mitt fina hjärta.♥
Bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0