Blogginlägg alá Robin

Hej idag har jag varit med Moa, just nu är hon en duktig flicka och pluggar matte så jag passar på att vara busig och förpestar hennes blogg. Jag är en kille på 18 vintrar som gillar gourmémat jag är medeltjock och framför allt snygg. På Fritiden gillar jag att äta pannkakor, kolla på dokumentär filmer från andra värdlskriget, och översätta latinska texter till hebreiska. Jag har även en stor samling med hockeybilder som jag och min kompis Kalle har skrapat ihop under åren.
 
Detta bör nog tas med en nypa salt eller två men hursomhelst ville jag bara säga att jag älskar denna bloggerska, som gräddet på moset kommer här en bild handplockad av mig själv från Moas dator.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0